ارتباطات:
پیگیری ها
امور عمومی و جاری
1- برنامهریزی لازم جهت انجام نیازسنجی آموزشی هر سال با در نظر گرفتن نیازهای آموزشی موجود با هماهنگی معاونتهای تخصصی
2- هماهنگی و برگزاری کمیتۀ اجرایی آموزش ضمن خدمت کارکنان
3- نظارت بر تهیه و تکمیل تقویم آموزشی
4- بررسی اهداف، نتایج و دستاوردهای آموزشی دورههای پیشنهادی بر اساس نیازسنجی آموزشی و سپس صدور مجوز اجرا و تخصیص کد به آن
5- برنامهریزی و اجرای دورههای آموزشی بهبود مدیریت، شغلی، توانمندیهای عمومی و فرهنگی اجتماعی
6- نظارت مستمر بر اجرا، برگزاری دورهها، آزمون و ارزشیابی دورهها در واحدهای تابعه
7- بررسی و تأیید گواهینامۀ آموزشی کارکنان بهمنظور استفاده از مزایای انگیزشی (ارزشیابی، اخذ رتبه، گواهینامۀ نوع دوم و...)
8- صدور گواهینامۀ دورههای آموزشی با توجه به مستندات و مدارک موجود
9- ابلاغ و تشریح قوانین و مقررات آموزشی مصوب، جهت همکاران
10- بررسی و انتخاب مدرس مناسب جهت جهت دورههای آموزشی و تهیۀ بانک مدرسین
11- نوآوری، خلاقیت و پیشنهاد فناوریهای لازم جهت اجرای دورههای آموزشی
12- نظارت بر واحد آموزش ضمن خدمت ستاد دانشگاه و حسن اجرای امور مربوطه در سطح واحدهای تابع
1. انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش ها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهاد های لازم جهت ارسال به مرجع ذی ربط
2. تهیه مجموعه هدف، وظایف و پست های سازمانی وزارتخانه و یا سازمان متبوع و پیشنهاد آن به مرجع ذیربط جهت تایید
3.تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذی ربط
4. انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین وزارتخانه و یا سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
5. تشریک مساعی در تنظیم آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های مورد لزوم در ارتباط با نیازهای وزارتخانه و یا سازمان متبوع
6. هماهنگ کردن فعالیت واحد های تابعه با برنامه ها، هدف های مورد نظر و خط مشی کلی تعیین شده
7. تهیه گزارش لازم1. رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت آنها
2. تهیه پیش نویس کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
3.رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضعیت استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و یا وظیفه
4.برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
5. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
6. استخدام و معرفی کارکنان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
7. تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
8. شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
9. پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
10. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
11. اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
12. تهیه گزارشات لازم
شرح وظایف:
آقای علی مقیسه
متصدی پذیرش
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText