دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • معاونت آموزشی
  • گروه‌های آموزشی
  • معاونت پژوهشی
  • سلامتکده بهشت
  • کتابخانه
  • اساتید
  • دانشجویان
  • کارکنان

امور اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

معرفی:

  • سرپرست امور اداری: آقای محمد اسماعیل اسفندیار

  • کارشناس: خانم استاد عبدالله

واحدهای تحت پوشش

کارپردازی و امور رفاهی

مسئول: آقای ربیعی

انبار

مسئول: سرکار خانم استهدم

تاسیسات

مسئول: آقای اکبری

خدمات

مسئول: آقای یوسف‌زاده

نقلیه

مسئول: آقای اسفندیار

وظایف:

-انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روش‌ها، آموزش، طبقه‌بندی مشاغل و تهیه پیشنهادهای لازم جهت ارسال به مرجع ذیربط

-تهیه مجموعه هدف، وظایف و پست‌های سازمانی پیشنهاد آن به مرجع ذیربط جهت تائید

-جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و نظارت بر حسن اجرای آن

-تشریک مساعی در تنظیم آئین نامه‌ها، بخشنامه ها و دستورالعمل‌های مورد لزوم در ارتباط با دانشکده

-راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و سازماندهی فعالیت‌های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی

-ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و کارآمد و نگهداری نیروهای لایق و شایسته موجود

-شرکت در کمیته‌ها، سمینارها و جلسه‌های مختلف و گزارش‌های لازم جهت استحضار مقام محترم اداری و مالی دانشکده

-هماهنگ نمودن فعالیت واحدهای تابعه با برنامه‌ها، هدف‌های مورد نظر و خط مشی کلی تعیین شده

-صدور دستورات لازم به‌منظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی

-نظارت بر حسن انجام امور کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی

-نظارت بر حسن امور بانک‌های اطلاعاتی و تهیه آمارهای پرسنلی

-نظارت و سرپرستی امور دفتری و بایگانی

-بررسی و کنترل نامه‌های تهیه شده و پاراف آنها

-بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب، عملکرد و ترفیعات

-گردآوری قوانین و مقررات کارکنان و اعضاء هیات علمی

-نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به سیستم جامع پرسنلی

-شرکت در جلسات و مطرح کردن خط مشی های اموراداری

-تهیه گزارشات لازم و ارسال آنها جهت مافوق

-تهیه و تنظیم قراردادها و شرکت در مناقصات

-نظارت بر کلیه کارهای عمومی

فعالیت‌ها:

گزیده فعالیت‌‌های امور اداری دانشکده از سال 1394:

-تعدیل و تغییر نیروها (6 نفر) در راستای افزایش بهره‌وری

-جذب سه هیات علمی آموزشی طب و داروسازی سنتی و پیگیری برای جذب یک هیات علمی آموزشی دیگر

-جذب دو متخصص طب سنتی به عنوان طرح درمانی سلامتکده

-جذب دو نفر برای واحد پذیرش درمانگاه

-جذب 4 نفر نیروی مشمول طرح نیروی انسانی

-عقد قرارداد و جذب 3 نفر نیروی خدمات نظافتی دانشکده

-پیگیری برای تجهیز و مرمت ساختمان موسسه و دانشکده طب سنتی و برگزاری جلسه با میراث فرهنگی و دفتر فنی دانشگاه

-گرفتن تاییدیه اداره گاز و نصب کنتور گاز و تکمیل لوله کشی گاز ساختمان بعد از دو سال توقف

-نصب پمپ کفکش برای فضای سبز جهت مصرف بهینه آب بعد از دو سال وقفه

-تجهیز ساختمان بهشت (اداری - آموزشی و درمانی )

-هماهنگی با شهرداری و دریافت سطل زباله خشک ( دانشکده و موسسه ) برای بازیافت

-عقد قرارداد با شهرداری منطقه جهت دفع پسماند بیمارستانی

-راه اندازی دوربین مدار بسته و برقراری ارتباط آنلاین تصویری بین دوربین‌های موسسه و دانشکده

-راه اندازی سیستم صوتی تالار یاس

-نصب دستگاه کارت زنی با هدف مکانیزه کردن ورود و خروج پرسنل

-خرید، نصب و راه‌اندازی تلفن سانترال

-خرید و نصب نزدیک به 20 عدد اسپیلت

-تعمیر و راه اندازی سیستم گرمایشی دانشکده با شروع فصل سرما

-درخواست کارت شناسایی کارکنان از مدیریت محترم حراست دانشگاه

-درخواست و صدور حکم کمک هزینه عائله مندی همکاران خانم مجرد

-درخواست صدور کارت چند منظوره جهت کارکنان مشمول طرح نیروی انسانی

-درخواست و تهیه فرم تعویض شناسنامه کارکنان مطابق بخشنامه مربوطه

-ثبت نام تکمیل فرآیند کلیه همکاران متقاضی بیمه تکمیلی بیمه مرکزی رازی

-انتقال کتابخانه مرکزی از موسسه طب سنتی به دانشکده طب سنتی

-عقد قرارداد فهرست‌نویسی کلیه کتب کتابخانه به صورت دیجیتالی

-عقد قرارداد تجهیز فیزیکی آزمایشگاه دانشکده طب سنتی

-تهیه و خرید کلیه لوازم اداری مورد نیاز با تایید ریاست محترم موسسه و دانشکده طب سنتی

-تعمیرات اساسی موتور خانه دانشکده طب سنتی

-درخواست انجام کار و تهیه مقدمات آماده‌سازی سلامتکده اعم از امورات تاسیساتی و زیربنایی برابر بخشنامه معاونت محترم درمان

-نصب اسپیلت آزمایشگاه و کتابخانه مرکزی از طریق جابجایی از واحد های داخلی

-خرید لوازم برقی سلامتکده دانشکده طب سنتی

-صدور کلیه اطلاعیه‌های بزرگداشت ایام و نصب علائم و پرچم مربوطه ایام فوق

-تشکیل کمیته سلامت تکریم ارباب رجوع

-تشکیل کمیته حجاب و عفاف

-تشکیل شورای فرهنگی

-اعلام شماره‌های تلفن گویا به مدیریت 118 مخابرات استان تهران جهت سهولت دسترسی به ظرفیت‌های درمانی سلامتکده

-نصب سیستم حضور و غیاب مکانیزه

آیین نامه‌ها:

-آیین نامه اداری استخدامی کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور (1391) (لینک)

-آیین‌نامه اداری استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران (لینک)

-مصوبه طرح تکریم ارباب رجوع (لینک)

-مصوبه نظرسنجی ارباب رجوع (لینک)

فرم‌ها و فرآیندها:

-فرم نظرسنجی ارباب رجوع (لینک)

-فرم بازرسی طرح ارباب رجوع (لینک)

-فرآیند تشویق کارکنان دانشکده طب سنتی با رعایت اصول تکریم ارباب رجوع (لینک)

-فرآیند توبیخ کارکنان دانشکده طب سنتی بر اساس نتایج سنجش رضایتمندی ارباب رجوع (لینک)


دفعات مشاهده: 41 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر